P-O - Moherostrada

Temat: czy uwzględnią reklamacje?

Cześć.Pół roku temu kupiłem drzwi wejściowe (stalowe,polski
producent),dzisiaj patrze a tu pojawiają sie ogniska korozji na
klamce,.Klamka nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych typu zarysowania
itp. Wymienią mi klamke na nową?Tylko patrzeć jak rdza pojawi sie na
drzwiach.
Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=7134



Temat: Kiedy oddanie budynku C?
Wczoraj odebrałam mieszkanie:) Kąty we wszystkich pomieszczeniach równe, ściany proste elektryka ok( nawet gniazdka włączniki i plafony w łazience były), drzwi wejściowe ok okna nie porysowane. Parapety zewnętrzne trochę porysowane i okna do regulacji. W protokole odbioru nie pozwolono mi napisać moich uwag:/ dziwne ale napisaliśmy od razu reklamacje na regulacje okien i parapetów:)
Ewcia sąsiadko a Ty kiedy odbierasz mieszkanie i na którym piętrze masz bo my 2:)
Źródło: osiedle-bursztynowe.pl/viewtopic.php?t=183


Temat: Kiedy oddanie budynku C?

Wczoraj odebrałam mieszkanie:) Kąty we wszystkich pomieszczeniach równe, ściany proste elektryka ok( nawet gniazdka włączniki i plafony w łazience były), drzwi wejściowe ok okna nie porysowane. Parapety zewnętrzne trochę porysowane i okna do regulacji. W protokole odbioru nie pozwolono mi napisać moich uwag:/ dziwne ale napisaliśmy od razu reklamacje na regulacje okien i parapetów:)
Ewcia sąsiadko a Ty kiedy odbierasz mieszkanie i na którym piętrze masz bo my 2:)


Olcia ja taką szczęściarą nie jestem i przez to że wcześniej nie myśleliśmy z mężem o kupnie mieszkania to mieliśmy mniejszy wybór (chociaż nie było najgorzej, bo za jednym razem zobaczyliśmy około 10 mieszkań o tym metrażu przy jednej wizycie na budowie) i mamy na pierwszym piętrze . Wybraliśmy tą część bloku ze względu na dwa balkony .
Tylko trochę nie daje mi spokoju sprawa jaka się teraz dopiero pojawiła - chodzi o piwnice, bo mieszkań mamy na klatce tylko 7 a piwnic duuuużo

Mam nadzieję że u nas też będzie dobrze i że nie będę miała zbyt dużo uwag ale jeśli coś będzie nie tak to nie odbiorę i mnie nie zmęczą bo mam gdzie mieszkać
Źródło: osiedle-bursztynowe.pl/viewtopic.php?t=183


Temat: Reklamacje, usterki itd.
Witam wszystkich sąsiadów!
Czy zdarzyło się Państwu zgłaszać jakieś usterki lub reklamacje do BMI? Myśle, że tak.
Otóż mam mały problemik z zabrudzonymi farbą płytkami terakoty na klatce schodowej, niby nikc dziwnego lecz te płytki znajdują się vis a vis moich drzwi wejściowych do mieszkania i bardzo skutecznie szpecą ogólny wygląd klatki. Nadmieniam, że to robota tzw. budowlańców.
O powyższym fakcie wielokrotnie powiadamiałem telefonicznie Naszego Administratora, który każdorazowo informował mnie, że płytki zostaną zmyte i będzie ok. Ostatni raz zapewniał mnie, że nawet wymienią terakotę a sprawa ostatecznie zostanie załatwiona w dniu 27.06.06 r. - i co nadal nic!!!!!!!!
Uwialbiam takie poważne podejście do niby tak prostego tematu.
I co dalej?

Źródło: mehoffera.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=625


Temat: Towar niezapłacony
Dobrze zrozumiałeś. Problem z tym, że klient nie dość, że dyletant to jeszcze cham, co zresztą często idzie w parze. Podpisaniu umowy towarzyszyły awantury, bo wykłócał się o każdy sczegół, nawet w miejscach gdzie nie miał zielonego pojęcia o czym mowa. Do tego na każdym kroku żądał gratisów. A to poszerzenia pod przesuwki za darmo, a to klamki z kluczami za darmo, drugi zamek w drzwiach wejściowych za darmo itd.
Doszło do tego, że w którymś momencie podarłem umowę i oświadczyłem by szukał szczęścia gdzie indziej. Robota była trudna i w wielu miejscach mu odmówili. Gdy to zrozumiał to skruszał, zrobił się grzeczny, przelał zaliczkę (przed podpisaniem umowy), więc siadłem z nim do stału ponownie.
Co do dyletandztwa to wyobraź sobie reklamację (jedną z wielu podobnych w trakcie montażu), że drewniane kliny włożone na czas montażu pod okna nie są z drewna impregnowanego. Żeby było śmieszniej napisał to w mailu, powołując się na inspektora nadzoru. Na moją prośbę o namiar na tego genialnego inspektora oczywiście odmówił.
Spotkanie z nim jest praktycznie niemozliwe bo unika kontaktu, dlatego poprosił kolegę prawnika by ten trochę potupał, a ten wali z grubej rury oczywiscie same bzdury, no bo klient mu takie bzdury opowiada.
Zastanawiam się czy nie oddać sprawy umyślnym od egzekwowania długów. Okazuje się, że biorą takie małe sprawy też i prowadzą całosć czyli jak się domyślam łacznie z uzyskaniem wyroku sądowego.
Źródło: forum.oknonet.pl/viewtopic.php?t=15117


Temat: Którego z producentów okien drewnianych polecacie???
Finlandia.
Zdradź ile się czeka u Urzędowskiego np. na wymianę ościeżnicy do drzwi wejściowych spieprzonej przez fabrykę ( uznała swoją winę ).
Opisz również swoimi słowami co czuje sprzedawca opieprzany przez klienta ( ocieplenie czeka, trzeba kończyć budowę ), czym go bajeruje, co musi obiecać i na czyj koszt za te kilka tygodni załatwiania reklamacji.
Źródło: forum.oknonet.pl/viewtopic.php?t=15620


Temat: RADOM SERWIS I KONSERWACJA OKIEN
OFERUJĘ PROFESJONALNY SERWIS ORAZ KONSERWACJĘ

OKIEN I DRZWI BALKONOWYCH (PCV, DREWNO, ALUMINIUM),
DRZWI WEJŚCIOWYCH Z PCV I ALUMINIUM, ROLET ZEWNĘTRZNYCH.

UWAGA !!! : POMAGAM PRZY KŁOPOTLIWYCH REKLAMACJACH

NIE MA JUŻ FIRMY W KTÓREJ NABYLIŚCIE PAŃSTWO TOWAR?

SPRZEDAWCA NIE CHCE UZNAĆ ROSZCZENIA Z TYTUŁU GWARANCJI

NIE WIECIE PAŃSTWO JAK POSTĄPIĆ Z REKLAMACJĄ?

POMOGĘ !!!

WYKONAM EKSPERTYZĘ
NAPISZĘ DLA PAŃSTWA PROFESJONALNĄ REKLAMACJĘ,
NAPRAWIĘ USTERKI,
POMOGĘ OBCIĄŻYĆ KOSZTAMI WINOWAJCĘ.
DZIAŁAM NA TERENIE RADOMIA I OKOLIC

POSIADAM DUŻE DOŚWIADCZENE ( 10 LAT W BRANŻY )

CENY BARDZO KONKURENCYJNE, ZAPRASZAM

dojazd na terenie miasta gratis

kontakt: tel. 0 606 666 154
Źródło: forum.oknonet.pl/viewtopic.php?t=6394


Temat: UWAGA NA DRZWI EURONORD Z GDAŃSKA
Sprzedajemy okna z OKNOPLASTU oraz drzwi wielu wiodących producentów drzwi wewnętrznych oraz wejściowych, jednak chcę wszystkich przestrzec przed producentem drzwi wejściowych EURONORD z Gdańska. Jest to producent u którego reklamacja to pojecie wirtualne, klient tu nigdy nie ma racji i zawsze znajdą sobie pretekst by odrzucić reklamację. Dlatego uprzedzam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, by nie musieli załatwiać nawet ewidentnych reklamacji tak jak my przez sąd. Chętnie opowiem w szczególał jeśli ktoś jest zainteresowany oraz posłucham kogoś kto miał z nimi do czynienia.
Źródło: forum.oknonet.pl/viewtopic.php?t=12357


Temat: Faktury VAT proszę o radę
Witam ,mam prośbę.Liczę na doświadczenie ludzi z branży.Jestem początkującym sprzedawcą stolarki okiennej i drzwiowej więc nie posiadam w tej kwesti dużego doświadczenia.Mianowicie chodzi mi o to,że pisałem zawsze fakturę jeśli klient sobie życzył okno z montażem na 7%.Księgowa poprosiła mnie bym pisał montaż okna na 7%,a nie okno z montażem, gdyż wtedy powinienem pisać okno na 22%,a montaż na 7%.No dobrze ,ale ja uważam ,że montaż okna to sama usługa.Ktoś mi zarzucił ,że w ten sposób migam sie od reklamacji.Klient przecież mógł kupić okna u kogoś innego, a ja mogłem je montować ,wtedy oki,a tak jak napisze montaż okna to usługa oki,a gdzie okno.Powinno być na stanie ,bo wiadomo posiadam na nie fakturę.Jak Wy rozwiązujecie ten temat?Jak robić by było dobrze i skarbowy w przyszłości się nie czepnie?Jeszcze jedno maleńkie pytanko.Moja księgowa mówi ,że sprzedając drzwi z ościeznicą powinienem pisać na paragonie lub fakturze same drzwi,że to jest oczywiste,że drzwi montuje się z oscieżnicą razem w komplecie.No dobrze ,ale ja kupując w firmie drzwi wewnątrzlokalowe na fakturze otrzymuje drzwi i ościeżnice oddzielnie,czy nie powinienem wyszczególnić drzwi i ościeżnicy??No i jak pisać, jak ja montuje?Czy drzwi z montażem na 7% i ościeznica z montażem na 7%,a może montaż drzwi i montaż oscieznicy??No dobrze ,a na drzwi wejściowe otrzymuje fakturę, a tu już jest wyszczególnione wszystko, tzn skrzydło drzwiowe,ościeznica .wizjer. próg,wkładki.Czy wtedy wystarczy pisać drzwi ,czy klient tez powinien dostać paragon lub fakturę szczegółową??Bardzo liczę na podpowiedzi miłych doświadczonych osób za które będe bardzo wdzięczny.
Źródło: forum.oknonet.pl/viewtopic.php?t=13564


Temat: Reklamacja drzwi
" />Witam! Ma pytanko: czy ktoś juz reklamował drzwi wejściowe czy tylko ja mam pecha, ze wszystkie plagi spadaja na moje nieszczęsne mieszkanie?..jezeli tak, to prosze o info czy po reklamacji ( byli magicy i stwierdzili, ze ok, przyjmują) ktoś już dostał jakąś informację w sprawie ewentualnej wymiany? Pozdrawiam cieplutko!
Źródło: forum.vivaldiego.wroclaw.pl/viewtopic.php?t=119


Temat: Reklamacja drzwi
" />Ostatnio był u mnie miły pan z firmy WROBIS, oglądał usterki w moim mieszkaniu ...
Zapytany, jakie mam drzwi wejściowe, pan odpowiedział że jest to Stolarka WOŁOMIN.
Sokółka się nie sprawdziła w budynku A1. Były reklamacje ...

Podaje link do Wołomin S.A.
http://www.stolarka.com.pl/produkty/drzwi/
Źródło: forum.vivaldiego.wroclaw.pl/viewtopic.php?t=119


Temat: Pękające ściany w mieszkniu
a co z tym pęknięciem na parterze przez cały hol?? Nie wspominam o pęknięciach w pomieszczeniach w środku, ale to w przejściu od drzwi wejściowych wygląda strasznie. Czy deweloper śpieszył się strasznie z budową, czy też wykończeniowcy? To ich wina, za szybko położyli tynk, albo wina leży jeszcze głębiej. Czy da się coś z tym zrobić? Budynek jest w miarę nowy powinniście składać reklamacje na to, bo później będzie coraz gorzej
Źródło: reduta.eu/viewtopic.php?t=96


Temat: WYKOńCZENIE MIESZKANIA
" />Gwarancję tracisz na na instalacje jeżeli w nich dokonujesz zmian (elektryka i woda). Nie wydaje mi się że obejmuje to ściany.
Jeżeli nie zgłosisz usterek podczas odbioru a znajdziesz później uszkodzenia mechaniczne (np. na oknach) to może być lipa z reklamacją. Jeżeli jednak okaże się że masz zalane betonem rury albo drzwi wejściowe spadają z zawiasów to raczej nie powinno być problemów.
Uprzedzam jednak, że po takim odbiorze jest dość ciężko wyegzekwować cokolwiek w sprawie poprawek. Najlepiej jest więc znaleźć wszystko przed podpisaniem papierów.
Dobrym pomysłem jest też próba wyciągnięcia zobowiązania na piśmie co do mediów i terminu ich podłączenia.
Ja tego nie zrobiłem i żałuję.
Źródło: wysoka.wroclaw.pl/viewtopic.php?t=210


Temat: Poprawki usterek
" />U mnie usterki poprawione z wyjatkiem porysowanych szyb (bo kierownik objasnil, ze po wszystkich odbiorach beda zamawiac nowe- o ile zaakceptuja nasze reklamacje). Nie mam tez zaślepek do drzwi wejsciowych, ale podobno sa zamowione. Natomiast wydzwanialam w sprawie usterek tyle, ze chyba juz mnie mieli dosc i zrobili
Źródło: wysoka.wroclaw.pl/viewtopic.php?t=253


Temat: Otwieranie drzwi wejściowych w klatce 23A
Chciałem się dowiedziec czy tylko ja mam trudności w otwieraniu drzwi wejsciowych(domofonowych)KODEM.Bo w moim przypadku udaje mi się to średnio raz na 10 prób.Może w nieodpowiedni sposób urzytkuję Nasz szanowny domofon.Proszę o opinię bo szykuję reklamację do milartu.
Źródło: milartopolska.foraosiedlowe.pl/viewtopic.php?t=184


Temat: Osiedle Polanka - proszę o opinie
Szanowni mieszkańcy nowych bloków, zapewne zapoznaliście się z zastraszającą informacją na wejściowych drzwiach dotyczącą zawierania umów o miejsca postojowe. Panie z Biura Sprzedaży wraz z Szanownym Szefem czują się bezkarne wieszając takie informacje. Nie wykazują żadnej inicjatywy rozmowy z nami, traktując nas jak śmieci wrzucają kolejne śmieszne pisemka do skrzynki celem podpisania. Jednym słowem narzucają nam umowy do podpisu. Śmieszne jest sformułowanie w piśmie przewodnim, że coś zostało z nami ustalone na zebraniu. Niestety my mieszkańcy zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym, że nie możemy zawrzeć umowy z Zakładem Energetycznym na dostawę prądu.Nie uzyskaliśmy dokładnych wyjaśnień co jest tego powodem. Wciąż słyszymy wymijające odpowiedzi ze strony Dewelopera. A co z bezpieczeństwem, napięciem prądu,?za wszystko oczywiście bierze odpowiedzialność Deweloper, ale do czasu powstania jakiejś szkody, bo zapewne nikt nie poniesie odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku awarii w danym lokalu. Scenariusz jest taki sam jak przy usuwaniu usterek i wad, czyli ciągłe reklamacje bez odpowiedzi Dewelopera. Chcę poruszyć ważny szczegół, a mianowicie w większości przypadków podczas zawierania umowy kupna- sprzedaży mieszkania nie byliśmy poinformowani o kosztach związanych z miejscem postojowym oraz ile szacunkowo wynosi koszt ogrzewania mieszkania. Teraz widać ile musimy faktycznie oddać dodatkowo na rzecz Dewelopera, nie mówiąc już o kosztach wywozu nieczystości czy opłat administracyjnych. Jednym słowem rozbój w biały dzień.Aż strach pomyśleć co będzie za kilka lat. Proszę o opinię pozostałych mieszkańców, bo nasz Deweloper nie może traktować nas jak przedmioty którym narzuca się niemal wszystko.
Źródło: plonsk.idl.pl/viewtopic.php?t=945


Temat: Wspólnota Mieszkaniowa
Otrzymałem 25.05.2009 odpowiedź od Domusa, załączam ją poniżej wraz z kolejnym mailem z mojej strony.
Dzień Dobry

W nawiazaniu do Pańskiego e-mail z dn. 07.05.2009r. w sprawie usterek technicznych na nieruchomosci przy ul. Jagiełły 3-5, informuję:

- w sprawie lampy przy wjeździe do garażu - lampa została zamówiona przez serwis konserwatorski. Oczekujemy na dostawę.
- w sprawie niesprawnych drzwi wejsciowych z przedsionka do garażu - naprawa realizowana jest przez podwykonawcę Warbud S.A. Termin realizacji uległ przedłużeniu z uwagi na problem zakupu odpowiedniego zamka.
- awaria oswietlenia na klatce schodowej 3A. - zwarcie instalacji, którego nie mógł zlokalizować serwis konserwatorski. Awaria zgłoszona do Warbudu w dn 14.05.2009r.
- awaria dyszy fontanny, wypaczone deski zakrywające urządzenia fontanny - zgłoszono do serwisu Akwaplanta Sp. zo.o
- w sprawie zamka w furtce od strony drogi pożarowej - przyznam, mam kłopot ze zdobyciem klucza do zamka od tej furtki. Prawdopodobnie będzie trzeba wymienić wkładkę i dorobić nowy zestaw kluczy dla wszystkich Właścicieli.
- odlicznik wody ogrodowej został zgłoszony do oplombowania przez MPWiK.
- oczekuję na informację od Pana Sikory w sprawie danych wykonawcy ławek na Państwa posesji, w celu reklamowania powłoki lakierniczej.
- głowne drzwi wejściowe od ul. Jagiełły 3 - bedą naprawione przez firmę Ibeko (wykonawca). Reklamacja nie została uznana. Oczekuję na wycenę wymiany profili. Pierwotna propozycja to - prostowanie profili za cenę 360 zł +dojazd netto - bez gwarancji na to jak zachowa się powłoka lakiernicza i płaszczyzna prostowanych profili.

Najszybciej będzie zrelizowany odlicznik wody ogrodowej (ten lub początek przyszłego tygodnia). Trudno jest mi określić pozostałe terminy zakończenia wymienionych prac. Będę się starał monitować firmy w sposób zapewniający jak najszybszą realizację rozpoczętych przedsięwzięć.

Z poważaniem
Marek Bogut
Źródło: forum.kepamieszczanska.pl/viewtopic.php?t=17


Temat: RENIFER . OMIJAJ SZEROKIM ŁUKIEM !!!
"Klient wiedział, że obiekt nie jest otwarty całą dobę, zgodził się na taki stan rzeczy meldując się"

Nie istnieje coś takiego proszę Pana, każdy taki obiekt musi mieć otwarte drzwi ewakuacyjne całą dobę. Bardzo często przyjmuje dzieci na obiekt, nawet jak są same- tzn nie ma więcej innych gości, to uczulam opiekę na to, że zamykają się na własną odpowiedzialność - w przypadku pożaru idę siedzieć, a w przypadku hotelu to jest standard - każdy prawdziwy hotel ma recepcję całą dobę do dyspozycji gości, dlatego nocleg w hotelu nie kosztuje 25zł i nie trzeba się zamykać na noc. A jak się chcesz w pokojach gościnnych czy pensjonacie zamykać na noc, to każdy gość oprócz kluczy do swojego pokoju powinien otrzymać klucze do drzwi wejściowych.A poza tym po co zamykać się na noc?

"Z pewnością nigdy nie życzyłaby sobie Pani czegoś takiego na Pani temat" - oczywiście , że bym sobie nie życzyła i również jestem za kontrolowaniem tych postów i uważam je za przesadzone - jak pisałam na wcześniejszym forum uważam, że te opinie są prawdą w połowie.W większości wymyślone i złośliwe, a już na pewno niedopuszczalne jest obrażanie kogokolwiek. Ja też przeczytałam coś raz na temat swojego ośrodka w internecie, 2,3 razy goście wysyłali obraźliwe maile bezpośrednio do mnie, stąd wiem,że wyobraźnia ludzka nie ma granic i zawsze jestem niezadowolony turysto, na tym stanowisku, żeby swoje reklamacje zgłaszać podczas pobytu, niż potem smarować za plecami, bo tez obsługa czy właściciel nie zawsze jest w stanie w ogóle wiedzieć, że coś tam jest nie tak, coś nawaliło, coś przeszkadza, a jak się tego nie zgłosi to nie będzie to poprawione. A przede wszystkim warto mieć świadomość tego, czego można żądać za wydane pieniądze=cenę noclegu.A tego na pewno brak.
Źródło: forum.e-szklarska.com/viewtopic.php?t=27


Temat: RENIFER . OMIJAJ SZEROKIM ŁUKIEM !!!

"Klient wiedział, że obiekt nie jest otwarty całą dobę, zgodził się na taki stan rzeczy meldując się"

Nie istnieje coś takiego proszę Pana, każdy taki obiekt musi mieć otwarte drzwi ewakuacyjne całą dobę. Bardzo często przyjmuje dzieci na obiekt, nawet jak są same- tzn nie ma więcej innych gości, to uczulam opiekę na to, że zamykają się na własną odpowiedzialność - w przypadku pożaru idę siedzieć, a w przypadku hotelu to jest standard - każdy prawdziwy hotel ma recepcję całą dobę do dyspozycji gości, dlatego nocleg w hotelu nie kosztuje 25zł i nie trzeba się zamykać na noc. A jak się chcesz w pokojach gościnnych czy pensjonacie zamykać na noc, to każdy gość oprócz kluczy do swojego pokoju powinien otrzymać klucze do drzwi wejściowych.A poza tym po co zamykać się na noc?

"Z pewnością nigdy nie życzyłaby sobie Pani czegoś takiego na Pani temat" - oczywiście , że bym sobie nie życzyła i również jestem za kontrolowaniem tych postów i uważam je za przesadzone - jak pisałam na wcześniejszym forum uważam, że te opinie są prawdą w połowie.W większości wymyślone i złośliwe, a już na pewno niedopuszczalne jest obrażanie kogokolwiek. Ja też przeczytałam coś raz na temat swojego ośrodka w internecie, 2,3 razy goście wysyłali obraźliwe maile bezpośrednio do mnie, stąd wiem,że wyobraźnia ludzka nie ma granic i zawsze jestem niezadowolony turysto, na tym stanowisku, żeby swoje reklamacje zgłaszać podczas pobytu, niż potem smarować za plecami, bo tez obsługa czy właściciel nie zawsze jest w stanie w ogóle wiedzieć, że coś tam jest nie tak, coś nawaliło, coś przeszkadza, a jak się tego nie zgłosi to nie będzie to poprawione. A przede wszystkim warto mieć świadomość tego, czego można żądać za wydane pieniądze=cenę noclegu.A tego na pewno brak.

"a poza tym po co zamykać się na noc?"Szanowna Pani czy nie zdarzyło się Pani nigdy,że została Pani okradziona lub Pani goście?
W moim pensjonacie każdy gość ma dwa klucze.I stale sprawdzamy czy drzwi wejściowe są zamknięte,bo goście zapominają?Od trzech lat giną mnie i moim sąsiadom łopaty do odśnieżania.Co za problem dla złodzieja wejść z wytrychem na obiekt i tam gdzie nie ma gości wynieść wszystko co się da?Zdarzało się i to nie raz.U mnie każdy ma klucz również do narciarni.Ileż ja się naproszę żeby te drzwi równiez zamykali.Zdarzyło się że goście gościom podmienili narty na lepsze,swoje pozostawiając.Dlatego u mnie Drzwi wejściowe zawsze będą i są zamykane na noc.
pozdrawiam
Źródło: forum.e-szklarska.com/viewtopic.php?t=27




Szablon by Sliffka (© P-O - Moherostrada)